Am implementat o soluție care să ne ajute să diminuăm riscul de infecție:

În centrele logistice SameDay se folosesc utilaje speciale de dezinfecție pe bază de abur a coletelor. Agenții care se ocupa de ridicarea și livrarea coletelor au în dotare măști de protecție, mânuși și dezinfectant.
Vă dorim multă sănătate și liniște în această perioadă dificilă.

Continuă cumpărăturile

Nu Skin a fost clasată de către Euromonitor International Ltd.*, ca brand-ul numărul unu în lume cu un sistem de dispozitive pentru înfrumusețare la domiciliu, atât în 2017, cât și în 2018; Exista un portofoliu inovator de dispozitive pentru înfrumusețare – care include ageLOC Galvanic Spa® System II, Galvanic Body Spa, ageLOC Me®, LumiSpa® și LumiSpa Accent®.

Dna VP Kata Pál spune: „Unul dintre punctele noastre forte la Nu Skin este că ascultăm vocea consumatorilor la nivel global și că dezvoltăm produse și dispozitive care le îmbunătățesc regimul de îngrijire a pielii. Pe măsură ce industria de înfrumusețare evoluează, iar dispozitivele de înfrumusețare pentru acasă devin tot mai populare, noi continuăm inovarea în acest spațiu dinamic și suntem pregătiți pentru a fi primii care aduc experiența similară spa, acasă.”

Fondată în 1984 în SUA, având sediul central în Provo, Utah, Nu Skin Enterprises Inc. este o companie de vânzări directe care dezvoltă și distribuie produse anti-îmbătrânire de calitate superioară atât din categoria de îngrijire personală cât și cea de suplimente nutriționale: o gamă completă și inovatoare de produse cosmetice și soluții de wellness. Listată la Bursa din New York din 1996, compania operează în aproape 50 de țări din Africa, Asia, Europa, America de Nord și de Sud și din Pacific. În 2018, operațiunile sale globale au generat o cifră de afaceri de peste 2,68 miliarde de dolari, compania având în prezent 1.500 de angajați, 73.500 de lideri de vânzări și peste 1 milion de clienți în lumea întreagă. De asemenea, ne preocupă foarte tare să asigurăm un viitor mai bun copiilor aflați în dificultate, astfel încât împreună cu forțele de vânzări, angajații și clienții noștri am dezvoltat programele Force for Good Foundation și Nourish the Children.

Dacă vă doriți flexibilitate și independență în muncă, e bine să știți că Nu Skin oferă una dintre cele mai rentabile oportunități de afaceri din industrie, cu peste 40% din venit plătit ca și compensare pentru vânzări către partenerii noștri de afaceri.

Misiunea Nu Skin este de a ajuta oamenii să-și îmbunătățească viețile, în întreaga lume.

Velocity, Planul nostru de performanță a vânzărilor, vizează atât generația mai veche cât și milenarii și persoanele care doresc să creeze noi oportunități de venit. Scopul acestui nou plan de performanță a vânzărilor este de a construi pe viziunea companiei de a deveni platforma de afaceri numărul 1 ce plătește cele mai multe comisioane către partenerii de afaceri.

Kata Pál: „În comparație cu vechiul plan de performanță a vânzărilor, Velocity este mai rapid și mult mai flexibil.  Considerăm că planul este potrivit atât pentru persoanele care doresc flexibilitate pe termen lung cât și pentru acelea care doresc să dețină o afacere fără a investi o cantitate mare de bani, timp și energie pentru a crea toate elementele de bază ale unei afaceri bune. Biroul central asigură tuturor antreprenorilor toate informațiile și programele de instruire de care au nevoie pentru a cunoaște produsul, dezvoltarea afacerii și cele mai eficiente tehnici de marketing și de vânzări pentru a le permite să lucreze independent.

Suntem angajați în totalitate pentru a oferi susținere partenerilor de afaceri și pentru a le furniza o oportunitate de afaceri profitabilă pentru a-și îmbunătăți viața proprie și a clienților. Pentru mine, acest lucru înseamnă că Nu Skin oferă mult mai multe față de companiile medii care lucrează pe bază de contract.”

preluat: forbes.ro

* Sursă: Euromonitor International Ltd;

Scrie-ne părerea ta