NU SKIN ENTERPRISES BUSINESS
NU SKIN THE DIFFERENCE. DEMONSTRATED. ® TM
  1. Vă prezint o oportunitate care, mie şi unui grup de prieteni  ne-a schimbat viaţa în bine.  Am trecut prin câteva afaceri până când, la un moment dat, a venit o doamna care mi-a arătat o oportunitate cu care pot nu doar să câştig mulţi bani, ci pot să am pe termen lung venit pasiv (venit pasiv (venit rezidual) = un venit pentru care am lucrat o vreme şi după aceea îl “culegem” pentru tot restul vieţii; de exemplu, muncim, câştigăm nişte bani, cumpărăm nişte apartamente pe care le dăm în chirie: chiria este un venit pasiv) . A fost foarte atractiv pentru mine, aşa că am aruncat o privire aprofundată asupra aceastei oportunităţi şi asta vreau să vă prezint şi dumneavoastră în cele ce urmează. Este vorba despre o companie americană care plasează aici, în Europa centrală şi de est, 3 tehnologii revoluţionare pe care avem MONOPOL pe plan mondial: o tehnologie în domeniul sănătăţii şi 2 în domeniul frumuseţii. Munca noastră nu este de a distribui produse, ci de a plasa pe piaţă aceste tehnologii care generează un rulaj, independent de noi, în mod continuu şi noi primim venit pasiv din acest rulaj, lună de lună, indiferent de ceea ce facem. Oportunitatea dvs este de a primi sau cumpăra de la companie, în folosinţă, aceste tehnologii cu ajutorul cărora să vă construiţi o afacere independentă, prosperă. Specialiştii în domeniul afacerilor spun că pentru ca o afacere să aibă în mod sigur succes ea ar trebui să îndeplinească 5 chei ale succesului: 1. Integrarea în trend-ul momentului E important ca produsele pe care le promovăm să se ceară pe piaţă. Degeaba ai produse de calitate, pentru că dacă ele nu se cer pe piaţă nu vom reuşi să le vindem. De exemplu, nu are rost să vindem casete audio acum, când pe piaţă se cer CD-uri şi DVD-uri. Avem nevoie de produse care cu adevărat se cer pe piaţă. 2. Tehnologii şi/sau produse unice, exclusive (poziţie de monopol) Într-o astfel de situaţie nu ai concurenţă pe piaţă. 3. Produse consumabile (şi de calitate) Daca eu mă ocup cu vânzarea de oale de foarte bună calitate şi vă vând o oală, în următorii 15-20 de ani nu o să mai cumpăraţi de la mine o altă oală; produsul nu e consumabil. Pentru dvs. este excelent, dar pentru afacerea mea e un dezastru. De fiecare dată când găsesc un client l-am şi pierdut, trebuie să găsesc altul. Aceasta este o poveste fără sfârşit. Dar, dacă eu vând produse consumabile de calitate excepţională, care se consumă zi de zi, atunci aproape fiecare client nou pe care-l am va deveni un client fidel. Am în permanenţă rulaje. Pentru afacerea mea asta înseamnă rulaje constant crescătoare. 4. Colaborarea cu o companie stabilă, puternică E important să ştiu că, dacă investesc 3-4 ani de muncă într-o afacere, nu o să mă trezesc în al 5- lea an că acea companie dă faliment şi toată munca mea se duce pe apa sâmbetei. E necesar să colaborez cu o companie stabilă. De asemenea, o companie puternică va putea să ne ofere produse de calitate, o poziţie privilegiată, avantajoasă pe piaţă.
  1. Sursă financiară fără plafon, generată de venitul pasiv – Multiplicare Munca mea trebuie să aibă o finalitate. E important ca după ce muncesc o perioadă de timp să pot apoi beneficia, într-un mod neplafonat, de rezultatele muncii mele, pentru tot restul vieţii. Asta îmi va oferi simultan şi bani şi timp – LIBERTATE. Multiplicarea îmi permite să nu am un plafon de timp, fiindcă lucrez nu doar cu timpul meu ci şi cu timpul echipei pe care o creez. Un exemplu simplu de venit pasiv este să cumpărăm nişte apartamente pe care le dăm în chirie: chiria este un venit pasiv. În cele ce urmează o să constataţi faptul că această afacere îndeplineşte toate cele 5 chei ale succesului. La ora actuală toată lumea cunoaşte faptul că stilul de viaţă sănătos este deosebit de important. Foarte multe boli ale civilizaţiei încep să iasă la suprafaţă – mă refer aici la boli cardio- vasculare, cancer, diabet, osteoporoză, astm, alergii. Oamenii de ştiinţă au arătat că noi pur şi simplu ne ucidem organismul: în ultimii 40 de ani am dezvoltat foarte multe otrăvuri – vorbesc despre aditivii alimentari, anumiţi coloranţi, stresul, poluarea, radiaţiile de tot felul şamd. Datorită lor noi ne slăbim organismul, ne slăbim sistemul nostru imunitar şi, de aceea, aceste boli ale civilizaţiei pot să se formeze.                                                                                                                                               Urmariti acest video pentru a intelege mai bine cum functioneaza aceasta afacerea.

  1. Vitaminele, mineralele, carotenoidele, flavonoidele etc sunt cunoscute sub denumirea generică de antioxidanţi. Antioxidanţii menţin sănătatea organismului şi încetinesc procesele de îmbătrânire. Oamenii de ştiinţă spun că nivelul antioxidanţilor este cel mai important parametru al sănătăţii, că de el depind toţi ceilalţi parametri cum ar fi: tensiunea, glicemia, nivelul colesterolului etc şi chiar sistemul nostru imunitar. Antioxidanţii reprezintă o componentă esenţială a sistemului nostru imunitar. Cunoscând nivelul antioxidanţilor ne putem forma o imagine despre starea generală a sistemului nostru imunitar. Deşi este cel mai important parametru al sănătăţii, până în anul 2003 noi nu puteam măsura nivelul antioxidanţilor decât prin 2 metode barbare: ori trebuia să ni se recolteze sânge în fiecare dimineaţă timp de 60 de zile, sau să ni se preleveze o bucata de ţesut, 5×5 cm şi să se ducă la laborator. Ambele metode sunt dureroase, de lungă durată şi foarte scumpe. Aşa că era necesar să se inventeze o tehnologie care să poată face această determinare rapid şi nedureros. La sfârşitul anilor ‘90, la Universitatea din Utah, la Centrul de cercetare a cancerului Huntsman, a demarat un proiect pentru realizarea primei tehnologii care să măsoare într-un mod rapid şi nedureros (non-invaziv) nivelul antioxidanţilor. După 6 ani de muncă cei de la Universitatea din Utah au finalizat o tehnologie numită SCANNER BIOFOTONIC® care, cu ajutorul unui laser albastru şi a unei tehnologii care a luat Premiul Nobel pentru Fizică (spectroscopia Raman), într- un mod absolut nedureros, ne arată nivelul antioxidanţilor în ţesutul viu (capacitatea de apărare a organismului nostru la nivel celular). Ca orice institut de cercetare şi cei de la Universitatea din Utah, când au finalizat această tehnologie au decis s-o vândă. Au decis să o vândă unei companii de suplimente nutritive care are şi produse de o calitate excepţională; vroiau să pună Scannerul Biofotonic lângă cea mai buna soluţie. Doar o companie care are produse de calitate foarte bună ar fi fost motivată să dezvolte mai departe această tehnologie. Ca să identifice această “cea mai bună soluţie”, oamenii de ştiinţă de la Universitatea din Utah au testat, cu ajutorul Scannerului Biofotonic, calitatea suplimenţilor nutritivi de la cele mai importante companii de suplimente nutritive de pe glob. În cele din urmă ei au selectat compania Nu Skin Enterprises® (divizia Pharmanex® care produce suplimente nutritive), ca fiind compania cu cele mai eficiente produse, cu cel mai bun nivel de asimilare. Într-o primă fază Nu Skin Enterprises® a plătit 10,000,000$ pentru dreptul de utilizare a acestei tehnologii, iar ulterior a mai investit 100,000,000$ pentru aducerea acestei tehnologii la o formă portabilă (iniţial era cât o cameră) şi pentru a cumpăra dreptul exclusiv de utilizare a acestei tehnologii la nivel mondial până în anul 2024. Deci până în anul 2024 avem o poziţie de monopol pe piaţa mondială de suplimente nutritive, suntem singura companie care poate dovedi prin metode ştiinţifice eficienţa produselor. Cum facem acest lucru? Oamenii se măsoară înainte şi după o perioadă de consum a produselor noastre şi constată diferenţa. Pentru Lifepak şi g3, două dintre produsele noastre principale, compania oferă o garanţie de returnare a banilor dacă în 3 luni de consum nu creşte rezultatul măsurării. Cum se interpretează rezultatul măsurării cu Scannerul Biofotonic? La acest scanner este conectat un laptop. Pe ecranul laptop-ului apare rezultatul măsurării pe domenii de valori (ca şi în imaginea de mai jos), de la foarte slab la foarte bine.
  2. De exemplu, media măsurărilor în Europa este de 24,000 de unităţi, adică slab. Acest lucru nu este o surpriză având în vedere calitatea legumelor şi fructelor pe care le consumăm, stilul de viaţă, poluarea, stresul, radiaţiile de tot felul, supraefortul etc. De peste 4 ani, măsurăm oameni în România şi cca 95% dintre cei măsuraţi au nivelul antioxidanţilor în zona roşie sau portocalie, adică slab sau foarte slab. Problema celor care au nivel slab şi foarte slab este că lipsa antioxidanţilor nu doare, deci este imposibil de depistat fără o măsurare. Nu vrem să speriem pe nimeni, dar dacă cineva are nivelul antioxidanţilor sub 20,000 sau sub 10,000 de unităţi, înseamnă că organismul lui nu are aproape nici un fel de apărare. În cazul acestor persoane riscul de apariţie a unor boli precum bolile cardiovaculare, cancer, diabet, osteoporoză, parodontoză etc este extrem de ridicat. Şi este mult mai bine să previi, iar în acest sens Scanner-ul Biofotonic ne poate arăta, rapid şi fără durere, care este nivelul nostru, înainte să ne îmbolnăvim. Iar dacă nivelul nostru este scăzut, noi oferim şi soluţia: produse cu ajutorul cărora să creştem acest nivel. Oamenii de ştiinţă spun că cei care au valoarea peste 50,000 de unităţi de antioxidanţi (zona albastră), sunt protejaţi de acţiunea factorilor nocivi exteriori (radicalii liberi). Acei oameni care, într-un mod voit îşi distrug organismul, de exemplu fumează sau consumă alcool în exces, aceia, majoritatea, au rezultatele în zona roşie sau portocalie. Toate rezultatele care se situează sub acest nivel (50,000) arată că celulele noastre nu au apărarea corespunzătoare, că procesele de îmbătrânire sunt accelerate. Haideţi să vedem acum câteva lucruri despre compania Nu Skin Enterprises®, ca să vedeţi cu cine avem de-a face. Nu Skin Enterprises® este pe piaţă de 25 de ani şi este prezentă în 50 de ţări, are rulajul anual de peste 1.25 miliarde de dolari. Este cotată la Bursa din New York şi are cea mai înaltă calificare posibilă, D&B 5A1. Sub 1% din companiile cotate la bursă au acest calificativ maxim. Acest calificativ reflectă o balanţă financiară excepţională, stabilitate. Nu Skin Enterprises® a creat peste 600 de milionari în dolari şi este, din acest punct de vedere, pe locul 3 în lume, după Microsoft şi Google. La fiecare 4 zile Nu Skin Enterprises® creaza un nou milionar în dolari !!!
  3.  La această companie sunt angajaţi full-time 130 de savanţi (PhD) în ştiinţe medicale, cel mai mare colectiv de oameni de ştiinţă grupaţi într-o singură companie. Acest colectiv imens de oameni de ştiinţă asigură calitatea excepţională a produselor. În anii 2005 şi 2007 compania a câştigat echivalentul Oscar-ului în domeniul afacerilor la American Business Awards. În anul 2005 a câştigat la categoria “cea mai inovativă companie”, datorită Scannerului Biofotonic, care a fost declarat tehnologia anului 2005 pe glob. Deci Scannerul Biofotonic nu este un aparat care să fi fost realizat într-un garaj. Peste 5,000 de companii concurează anual pentru acest premiu şi în 2005 noi am câştigat acest premiu în faţa unor companii gigantice ca Apple, FedEx, Google, Microsoft, Abobe System, IBM, AT&T, Procter&Gamble, Intuit, Sprint etc. Ce este Scannerul Biotonic? Este un aparat care se bazează pe o tehnologie care a luat Premiul Nobel, este o tehnologie brevetată, care este în posesia exclusivă a companiei noastre până în anul 2024, asta însemnând că avem o POZIŢIE DE MONOPOL pe piaţa mondială. Măsoară nivelul antioxidanţilor în doar 2 minute, fără să ne traumatizeze, iar o măsurare costă doar 20 ron, adică e accesibilă oricui. Ce stim noi? Faptul că există o piaţă uriaşă creată în jurul acestei ramuri industriale fără a putea verifica în vreun fel eficienţa produselor (piaţa mondială de suplimente nutritive este de peste 116 miliarde de dolari pe an). La nivel mondial există aproximativ 5,000 de companii mai importante care produc şi comercializează suplimente nutritive. Ce au ele în comun? Toate produc suplimente nutritive şi toate spun că au cele mai bune produse. Însă Scannerul Biofotonic împarte cele 5,000 de companii în 2 grupe: 4,999 de companii afirmă că “produsele mele sunt cele mai bune”- dar nu pot dovedi nimic şi o singură companie, compania noastră, care spune acelaşi lucru dar poate să şi dovedească acest lucru. Din această schemă simplă rezultă avantajul imens pe care îl avem pe piaţă. Privind lucrurile din alt punct de vedere, haideţi să presupunem că dvs sunteţi consumator şi vin la dvs 2 companii: una vă promite că produsele sunt bune şi alta vă dovedeşte că sunt bune. Dacă preţul produselor este identic de la care companie veţi cumpăra produse: de la cei care vă promit sau de la cei care vă demonstrează eficienţa produselor? Dr. Richard Cutler, care a fost conducătorul catedrei de gerontologie a Institutului de Cercetare a Sănătăţii din Washington D.C.- SUA, renumit cercetător al factorilor de îmbătrânire, a făcut următoarea afirmaţie: „Cantitatea de antioxidanţi din organismul tău este direct proporţională cu durata vieţii tale”. Practic, acest om ne spune că speranţa noastră de viaţă depinde de nivelul antioxidanţilor din organismul nostru. Cu cât nivelul antioxidanţilor este mai mare, speranţa de viaţă creşte. Dar dincolo de lungimea vieţii şi mai importantă este calitatea vieţii noastre, iar această calitate a vieţii este influenţată de nivelul antioxidanţilor. Dr. Lester Packer este părintele teoriei antioxidanţilor, este cel mai mare cunoscător în domeniul antioxidanţilor; a publicat peste 70 de cărţi pe această temă. El a afirmat într-un interviu la CNN următoarele: “Fiecare persoană trebuie să-şi cunoască capacitatea imunitară a corpului său cu ajutorul Scanner-ului BioPhotonic al companiei Pharmanex® (Nu Skin Enterprises®). După ce aţi făcut asta trebuie să investiţi în voi pentru a creşte sau a menţine această capacitate, consumând din abundenţă legume şi fructe, vitamine, suplimente nutritive” Aş vrea să vorbesc puţin despre produsele noastre pentru că dacă cineva se măsoară şi nu-i place deloc rezultatul, atunci putem să-i recomandam un produs pentru care compania noastră oferă garanţie pe efect. Este un produs care acţionează asupra întregului organism: atât asupra sistemului digestiv, circulator, sistemului osos şi asupra întregului nostru organism începând cu pielea noastră şi asupra tuturor organelor. Produsul nostru nr.1 este LifePak® şi este compus pe baza cercetării a 130 de savanţi şi conţine toată gama de vitamine, minerale, oligoelemente, fitonutrienţi necesare unei sănătăţi optime. Avem 7 programe nutriţionale într-un singur produs. Este cel mai complex şi eficient supliment nutritiv de pe piaţa mondială. Mai multe detalii despre produse găsiţi pe infoCD sau pe site-ul companiei Pharmanex® (divizia de suplimente nutritive) www.pharmanex.com. Galvanic Spa™ II (“Călcătorul de riduri”) este un aparat care, cu ajutorul curenţilor galvanici şi utilizând nişte geluri speciale, diminuează sau elimină ridurile, elimină celulita şi regenerează părul. Realizează aceste 3 operaţii cu 3 tipuri de geluri diferite şi cu capete diferite. Aparatul este de dimensiunea unui telefon mobil, are 4 capete interschimbabile, unul pentru tratamentul facial, unul pentru tratamentul anticelulitic, unul pentru tratamentul scalpului şi unul de focalizare. Intensitatea curenţilor galvanici se reglează automat în funcţie de tenul nostru !!!
  4. Se utilizează împreună cu nişte geluri speciale, polarizate, fapt ce face ca nivelul de absorbţie al cremelor şi gelurilor să crească cu peste 70%. În cazul tratamentului facial efectele se văd de la primul tratament, dupa 15 minute. Săptămânal noi avem demonstraţii live în principalele oraşe ale ţării unde oricine se poate convinge de eficienţa tratamentului. La o asemenea demonstraţie alegem din sală o persoană care are riduri, îi facem tratament pe jumătate din faţă şi după 15 minute se văd diferenţele între cele două jumătăţi. Aproape orice femeie care vede un asemenea tratament îşi doreste aparatul, mai ales că la un centru spa un tratament cu curenţi galvanici costă cca 120€, iar la noi un asemenea tratament costă 10€ !!! Ce ne oferă un centru spa? Doar electrostimulare. Ce oferim noi în tratament? 1. -Electrostimulare, 2. -Acele geluri 100% naturale, care pătrund în profunzimea pielii şi refac producţia de colagen şi elastină, care dau fermitate pielii într-un mod natural, 3.- Tehnologia ageLOC™ – care stopează chiar cauza îmbătrânirii !!! Plasarea pe piaţă a acestor aparate este o afacere extraordinară, dar o afacere şi mai bună este faptul că acest aparat utilizează nişte produse consumabile, care se comandă lună de lună. Cine îşi cumpără aparatul galvanic va comanda lunar geluri şi asta înseamnă că am rulaje constant crescatoare din care rezultă venituri pasive. De ce sunt venituri pasive? Pentru că atunci când cineva doreşte să devină consumator, este înregistrat în sistem ca fiind client preferat, este învăţat să-şi comande singur produsele la depozitul companiei, compania îi trimite produsele direct acasă cu curier rapid, iar nouă ne trimite comisoanele în cont, pentru că noi am intermediat acea vânzare. Iar apoi, lună de lună, acea persoană îşi comandă singură produsele pe care le doreşte iar compania ne trimite nouă comisioanele în cont. În luna Octombrie 2008 compania Nu Skin Enterprises® a lansat o adevarată bombă pe piaţa de cosmetice. Până acum toate tratamentele cosmetice au urmărit eliminarea efectelor îmbătrânirii şi protejarea faţă de factorii externi agresivi. De mai mulţi ani, un cuplu de savanţi de la Universitatea Purdue, a studiat care este cauza îmbătrânirii. S-a constatat că pielea noastră nu îmbătrâneşte numai sub acţiunea factorilor externi cum ar fi poluarea sau radiaţiile solare. S-a constatat că pe suprafaţa fiecărei celule a organismului nostru există o enzimă numită arNOX, care se activează după vârsta de 25 de ani şi începe să producă radicali liberi, care generează îmbătrânirea din interior a pielii noastre. Oricâte tratamente cosmetice clasice am aplica pielii noastre, pielea noastră oricum va îmbătrâni sub acţiunea acestei enzime. Oamenii de ştiinţă de la compania Nu Skin Enterprises® au descoperit un complex de substanţe – o tehnologie – ageLOC™, care inhibă activitatea acestei enzime şi în felul acesta se stopează chiar cauza îmbătrânirii. Este o descoperire revoluţionară, nu doar pentru domeniul cosmetic, ci chiar pentru întrega omenire – pentru prima dată putem controla eficient cauza îmbătrânirii !!! Tehnologia ageLOC™ este patentată, Compania Nu Skin Enterprises® având exclusivitate pe plan mondial în utilizarea ei. Practic, noi avem ceva ce toată lumea îşi doreşte (stoparea îmbătrânirii) şi oricine poate cumpăra acest lucru doar de la noi !!! Din Noiembrie 2008, tehnologia ageLOC™ este prezentă în gelurile de faţă care se utilizează cu aparatul Galvanic Spa. Într-o singură lună, rulajele de Galvanic Spa, la nivel mondial, au crescut cu 180% !!! Asta este o mică mostră legat de ceea ce se va petrece în viitor în afacerea noastră. Închipuiţi-vă că, pe această imensă piaţă mondială de cosmetice, noi suntem singurii din lume care putem oferi tehnologia ageLOC™. Niciodată în istoria industriei cosmetice o companie nu a mai fost într-o situaţie atât de favorabilă cum suntem noi în acest moment, datorită tehnologiei ageLOC™ şi aparatului Galvanic Spa™ II. Pe parcursul acestui an (2009) tehnologia ageLOC™ va fi încorporată şi în alte produse cosmetice şi chiar şi în suplimenţii nutritivi, pentru că şi organele interne sunt afectate de această enzimă (arNOX).
  5. În acest moment, Nu Skin Enterprises® reprezintă cea mai importantă forţă împotriva îmbătrânirii de pe această planetă, pentru că are dezvoltate la cel mai înalt nivel cele două divizii: Pharmanex® – suplimente nutritive şi Nu Skin® – cosmetice. În cazul tratamen-tului anticelulitic (vezi figura alăturată), după 2 luni de tratament circumferinţa braţului a scăzut cu 10 cm, ceea ce este remarca- bil. Tratamentul de regenerare a părului vizează în primul rând sănătatea părului pe care încă îl mai avem pe cap. Dar există rădăcini de păr care nu se dezvoltă, dar care, dacă sunt vitaminizate şi mineralizate corespunzător, de acolo va creşte păr şi în felul acesta se poate obţine o îndesire a podoabei capilare. Vreau în cele ce urmează să vă arăt de ce această afacere este o oportunitate şi pentru dvs.
Daca vrei sa faci parte din echipa noastra nu ezita sa ne contactezi la sectiunea contact

 

Scrie-ne părerea ta